Wat kunnen wij voor u betekenen?

Meer weten?

Onder genot van een kopje koffie komen wij je graag inspireren over de mogelijkheden!

Blog

Dit zijn de meest recente blogs van Patricia Heemskerk.

Een greep uit onze klanten

60
Klanten
203
Projecten
17
Jaar ervaring
5011
Kopjes koffie

Uw partner in klantgericht ondernemen

Klantrelatie

De klant bestaat niet. Wel hoe we met onze klanten omgaan, de relatie. Je klanten maken jouw organisatie tot een succes. Deze relatie moet je koesteren. Luisteren naar wat je klanten willen of wat ze juist missen (ook al hebben ze dit zelf nog niet door). We leven in een tijd waarin de technologische ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. Met welke technologie kan jij de relatie met jouw klanten versterken? Wij helpen je daar graag bij. We volgende de ontwikkelingen op de voet en kunnen jouw ondersteunen bij de toepassingen in jouw organisatie.

Klantbeleving

Binnen DeapDM vinden wij het belangrijk de klantbeleving voorop te stellen en de campagnes vanuit deze beleving in te richten en daar de gewenst (digitale) kanalen bij te zoeken. Wij stellen de klantbeleving centraal en passen daar de boodschap en het aanbod op aan. Natuurlijk zijn er doelstellingen en KPI’s die gehaald moeten worden en hier gaan we ook voor. Maar wel vanuit de klant en niet vanuit de KPI of doelstelling. Wetenschappelijk onderzoek heeft ook bewezen dat een positieve klantbeleving (NPS) zorgt voor omzet stijging. Loyalere klanten en een positieve buzz over jouw product/dienst.

Klantwerving

Werven kunnen we op verschillende manieren. Via Face-2-Face, Telemarketing, Direct Mail, SMS-campagnes, Online, DRTV, Radio of tijdens evenementen. Direct of via een leadprogramma. In de afgelopen 15 jaar hebben wij voor uiteenlopende organisaties wervings- en leadcampagnes ingericht. Hierbij rekeninghoudend met uitstroom op korte termijn om zo een zo hoog mogelijk effect te behalen. KPI-dashboard ingericht voor de continue monitoring en bijsturing. Middels A/B testen en pre-testing o.b.v. neuromarketing de meest effectieve communicatie-uitingen ingezet.

Klantcontact

Direct contact met de klant zorgt voor interessante klantinzichten die voor de gehele organisatie van belang zijn. Afdeling overstijgende inzichten die breed gedeeld moeten worden om mooi producten, passende communicatie en serviceverlening neer te kunnen zetten. Niet alleen de medewerkers van klantenservice staan in direct contact met de klant, ook de straatwervers en telemarketeers die ingehuurd worden. Wij trainen iedereen die jouw merk en organisatie uitdraagt om het gesprek af te ronden met een glimlach en de klant met een positief gevoel achter te laten over jouw organisatie.

Klantinzicht

Klantinzicht daar begint elke marketingactiviteit mee, beginnende met de base. Hoe lang is men al trouwe klant, waarom zegt men op, wanneer switch men naar een ander abonnement etc. Wij beginnen dan ook altijd met een analyse van de base, aangevuld met inzichten vanuit concurrenten, consumentengedrag of vanuit nieuwe technologieën. Om zo het huidige klantpatroon te doorgronden en potentiële nieuwe doelgroepen op te sporen en te werven. Waar zitten de pijnpunten in de customer journey en hoe kunnen we deze oplossen, of hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze opgevolgd worden door een peak-end.

Klantbehoud

Loyaliteit één van de belangrijkste elementen in aanloop naar groei. Groei in marktaandeel, groei in omzet en afzet. Met loyale klanten kan je een relatie opbouwen, meer producten/ diensten aanbieden en betere producten ontwikkelen. Zeker als je jouw loyale klanten onderdeel maakt van de organisatie en mee laat beslissen over innovaties. Maar hoe hou je jouw klanten vast. Toepassen van nieuwe technologieën in een manier, maar ook in dialoog gaan met jouw klanten en ze voordeel bieden als trouwe klant. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden en wij helpen je er graag bij om deze wegen verder te ontdekken en in te zetten.

Klantservice

Met klantservice maak of breek je een klantrelatie. Wij bij DeapDM zijn gespecialiseerd in het trainen van medewerkers die direct in contact staan met jouw klanten. Wij helpen inzicht te brengen in de emotie van de klant en geven tools en tips om het gesprek tot een goed eind te brengen en de klant een glimlach te bezorgen. Ook strategisch kunnen wij hier ondersteunen. Een werkwijze/visie neer te zetten waarbinnen medewerkers alle ruimte krijgen om de klant te verrassen.

Klantwaarde

Klanten zijn goud waard! Dat hoor je regelmatig en dat is ook zo, maar wat is nu de klantwaarde. Er zijn verschillende waarden waar je vanuit kunt gaan. De waarde die jouw klanten ervaren bij jouw producten/ diensten en de fysieke waarde van je klant voor jouw organisatie. Beide zijn erg belangrijk en staan in directe relatie met elkaar. Maar hoe kunnen we dit monitoren en hoe kunnen we hierop sturen. Hier helpen wij graag bij door onderzoek te doen en bijvoorbeeld een KPI-dashboards custom-made op te stellen. Elke organisatie is tenslotte weer anders en heeftbehoefte aan andere sturingsmiddelen.

Klant & duurzaamheid

Duurzaamheid staat bij ons voorop. Wij gaan niet alleen voor een duurzame relatie tussen klant en opdrachtgever. Duurzaamheid is een rode draad door DeapDM. Zo kiezen wij bewust om te reizen met trein of elektrische auto en ons kantoor zal gevestigd zijn in een volledig energie-neutraal pand wat moment gebouwd wordt. Ook binnen ons klantporfolio kom je duurzame organisaties tegenkomen zoals WNF, Milieudefensie, GroenLinks en DuurzaamInvesteren.nl. Duurzaamheid is onderdeel van onze scoop.

Nieuwsgierig wat wij voor jou kunnen doen!

Onder genot van een kopje koffie vertellen we je graag meer!

Ervaring

Customer Experience
Customer Experience
100%
Customer Journeys
80%
Customer Live Cycle
70%
Persona's
50%
Management
Projectmanagement
60%
Campagnemanagement
60%
Teamleider
70%
Senior management
80%
Strategisch management
80%
Operationeel
80%
Medium
Digitale marketing
100%
E-mail marketing
70%
Telemarketing
80%
Fieldmarketing
80%
Mobile marketing
60%
DRTV & -Radio
50%
Direct mail
80%
Events
70%
Campagne
Loyaliteit
90%
Werving
90%
Leadmanagement
80%
Cross- & Upsell
70%
Retentie
60%

Zin in een kopje koffie?

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Meer weten?

Onder genot van een kopje koffie komen wij je graag inspireren over de mogelijkheden!

Blog

Dit zijn de meest recente blogs van Patricia Heemskerk.

Een greep uit onze klanten

60
Klanten
203
Projecten
17
Jaar ervaring
5011
Kopjes koffie

Uw partner in klantgericht ondernemen

Klantrelatie

De klant bestaat niet. Wel hoe we met onze klanten omgaan, de relatie. Je klanten maken jouw organisatie tot een succes. Deze relatie moet je koesteren. Luisteren naar wat je klanten willen of wat ze juist missen (ook al hebben ze dit zelf nog niet door). We leven in een tijd waarin de technologische ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. Met welke technologie kan jij de relatie met jouw klanten versterken? Wij helpen je daar graag bij. We volgende de ontwikkelingen op de voet en kunnen jouw ondersteunen bij de toepassingen in jouw organisatie.

Klantbeleving

Binnen DeapDM vinden wij het belangrijk de klantbeleving voorop te stellen en de campagnes vanuit deze beleving in te richten en daar de gewenst (digitale) kanalen bij te zoeken. Wij stellen de klantbeleving centraal en passen daar de boodschap en het aanbod op aan. Natuurlijk zijn er doelstellingen en KPI’s die gehaald moeten worden en hier gaan we ook voor. Maar wel vanuit de klant en niet vanuit de KPI of doelstelling. Wetenschappelijk onderzoek heeft ook bewezen dat een positieve klantbeleving (NPS) zorgt voor omzet stijging. Loyalere klanten en een positieve buzz over jouw product/dienst.

Klantwerving

Werven kunnen we op verschillende manieren. Via Face-2-Face, Telemarketing, Direct Mail, SMS-campagnes, Online, DRTV, Radio of tijdens evenementen. Direct of via een leadprogramma. In de afgelopen 15 jaar hebben wij voor uiteenlopende organisaties wervings- en leadcampagnes ingericht. Hierbij rekeninghoudend met uitstroom op korte termijn om zo een zo hoog mogelijk effect te behalen. KPI-dashboard ingericht voor de continue monitoring en bijsturing. Middels A/B testen en pre-testing o.b.v. neuromarketing de meest effectieve communicatie-uitingen ingezet.

Klantcontact

Direct contact met de klant zorgt voor interessante klantinzichten die voor de gehele organisatie van belang zijn. Afdeling overstijgende inzichten die breed gedeeld moeten worden om mooi producten, passende communicatie en serviceverlening neer te kunnen zetten. Niet alleen de medewerkers van klantenservice staan in direct contact met de klant, ook de straatwervers en telemarketeers die ingehuurd worden. Wij trainen iedereen die jouw merk en organisatie uitdraagt om het gesprek af te ronden met een glimlach en de klant met een positief gevoel achter te laten over jouw organisatie.

Klantinzicht

Klantinzicht daar begint elke marketingactiviteit mee, beginnende met de base. Hoe lang is men al trouwe klant, waarom zegt men op, wanneer switch men naar een ander abonnement etc. Wij beginnen dan ook altijd met een analyse van de base, aangevuld met inzichten vanuit concurrenten, consumentengedrag of vanuit nieuwe technologieën. Om zo het huidige klantpatroon te doorgronden en potentiële nieuwe doelgroepen op te sporen en te werven. Waar zitten de pijnpunten in de customer journey en hoe kunnen we deze oplossen, of hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze opgevolgd worden door een peak-end.

Klantbehoud

Loyaliteit één van de belangrijkste elementen in aanloop naar groei. Groei in marktaandeel, groei in omzet en afzet. Met loyale klanten kan je een relatie opbouwen, meer producten/ diensten aanbieden en betere producten ontwikkelen. Zeker als je jouw loyale klanten onderdeel maakt van de organisatie en mee laat beslissen over innovaties. Maar hoe hou je jouw klanten vast. Toepassen van nieuwe technologieën in een manier, maar ook in dialoog gaan met jouw klanten en ze voordeel bieden als trouwe klant. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden en wij helpen je er graag bij om deze wegen verder te ontdekken en in te zetten.

Klantservice

Met klantservice maak of breek je een klantrelatie. Wij bij DeapDM zijn gespecialiseerd in het trainen van medewerkers die direct in contact staan met jouw klanten. Wij helpen inzicht te brengen in de emotie van de klant en geven tools en tips om het gesprek tot een goed eind te brengen en de klant een glimlach te bezorgen. Ook strategisch kunnen wij hier ondersteunen. Een werkwijze/visie neer te zetten waarbinnen medewerkers alle ruimte krijgen om de klant te verrassen.

Klantwaarde

Klanten zijn goud waard! Dat hoor je regelmatig en dat is ook zo, maar wat is nu de klantwaarde. Er zijn verschillende waarden waar je vanuit kunt gaan. De waarde die jouw klanten ervaren bij jouw producten/ diensten en de fysieke waarde van je klant voor jouw organisatie. Beide zijn erg belangrijk en staan in directe relatie met elkaar. Maar hoe kunnen we dit monitoren en hoe kunnen we hierop sturen. Hier helpen wij graag bij door onderzoek te doen en bijvoorbeeld een KPI-dashboards custom-made op te stellen. Elke organisatie is tenslotte weer anders en heeftbehoefte aan andere sturingsmiddelen.

Klant & duurzaamheid

Duurzaamheid staat bij ons voorop. Wij gaan niet alleen voor een duurzame relatie tussen klant en opdrachtgever. Duurzaamheid is een rode draad door DeapDM. Zo kiezen wij bewust om te reizen met trein of elektrische auto en ons kantoor zal gevestigd zijn in een volledig energie-neutraal pand wat moment gebouwd wordt. Ook binnen ons klantporfolio kom je duurzame organisaties tegenkomen zoals WNF, Milieudefensie, GroenLinks en DuurzaamInvesteren.nl. Duurzaamheid is onderdeel van onze scoop.

Nieuwsgierig wat wij voor jou kunnen doen!

Onder genot van een kopje koffie vertellen we je graag meer!

Ervaring

Customer Experience
Customer Experience
100%
Customer Journeys
80%
Customer Live Cycle
70%
Persona's
50%
Management
Projectmanagement
60%
Campagnemanagement
60%
Teamleider
70%
Senior management
80%
Strategisch management
80%
Operationeel
80%
Medium
Digitale marketing
100%
E-mail marketing
70%
Telemarketing
80%
Fieldmarketing
80%
Mobile marketing
60%
DRTV & -Radio
50%
Direct mail
80%
Events
70%
Campagne
Loyaliteit
90%
Werving
90%
Leadmanagement
80%
Cross- & Upsell
70%
Retentie
60%

Zin in een kopje koffie?